torstai 28. huhtikuuta 2011

Avajaisruuhkaa

Mä olen aina pitänyt vähän, hmm... no outoina..., ihmisiä, jotka menevät pällistelemään jonkun megamarketin avajaisiin... tajuan vielä näyttelyt tai jopa esim lastenvaateliikkeiden avajaiset, mutta, että joku asioikseen lähtee ihmettelemään ruokakauppaa? Se on jaksanut hämmästyttää minua pitkään.
Nyt olen tajunnut liittyneeni tuohon omituiseen ihmisjoukkoon, joka lapsikatras perässään ryntäilee alennusprosentteja vertaillen haalimassa ilmaiskrääsää ilmapalloista shampoisiin ja tönii mukuloitaan kohti pelottavia karvahahmoja, jotka on kauppaliike avajaisiin palkannut houkuttelemaan lapsiperheitä...

Tosin mä menin tänään uuden Citymarketin avajaisiin ihan yksin ja vain katsastaakseni tämän kaupungin ensimmäisen JesperJuniorin. (siellä Citymarketissa en edes käynyt, enkä ottanut yhtään ilmapalloa...)

JesperJuniorista olen usein löytänyt edullisia perusvaatteita ja niin löysin tuoltakin. 


Mukaan lähti puolella hinnalla Reiman takki Taimille. Ei nyt ihan unelmieni kevättakki, mutta ajaa asiansa =)

Tuolla on myynnissä myös NoaNoa Miniature vaatteita, niitä ei meillä olekaan aiemmin ollut. Itselläni olen NoaNoan vaatteista tykännyt kovasti. Ovat kohtuuhinnan rajoissa ja niissä on usein joku "jippo", josta tykkään.

Pitsipaita ja ohuiden farkkujen oloiset kesähousut

Sama paita ja ihan ohkaiset haaremihousut. (saa nähdä, pysyykö nuo Helkalla jalassa...)
Nämä olivat jotain vanhempaa mallistoa, joten myös alessa.

Lisäksi tytöt saivat mm Jonathanin edullisia kypärämyssyjä ja Helkalle ostin muumihuivin, jollaista hän ihasteli eräänä päivänä puistossa yhdellä tytöllä. Huiveilla on aina käyttöä, talvella kaulan suojana, kesällä hatun sijasta.

Keväinen keli jatkuu. Vielä yksi kuva tältä viikolta. 
Jaksan aina hämmästyä sitä päivää, kun keväällä ensimmäisen kerran tarkenee lyhythihaisella paidalla ulkona =)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti